fredag 8 november 2013


Var tredje fredag slutar jag arbeta kl.13 och idag hämtade jag upp lillasyster för en liten tripp till Jönköping. För min del blev det inte mer än ett par jeans men en väldigt mysig dag med kaffe, smoothie, musik och sång i bilen! Ikväll har vi varit på bio, vi såg Mig äger ingen. Wow, vilken fantastisk film! Jag tror att det här är första gången jag i en biograf inte kunde hålla tillbaka tårarna. Blev en utav mina favoritfilmer!

Vad annars. Jo, jag har haft en tuff vecka men nu idag känns det som om jag fått lite medvind och det känns lite lättare alltihop. I huvudet och magen rör det sig mängder av känslor och tankar. Ännu en gång börjar jag komma till det stadiet då det kryper i mig av "rastlöshet" - jag måste hitta något nytt, något att göra, något spännande, någonstans att ta vägen och hitta någonstans/något som inte börjar krypa i mig efter en tid. Jag trivs så bra här, jag har det jättebra både hemma, på jobbet och likaså utanför med både familj och vänner men den där stickande rastlösa känslan den finns där nu igen och jag är så trött på den! Jag önskar att jag var mindre kräsen, sökande eller vad man ska kalla det och att jag kunde "nöja mig" med att jag faktiskt har det bra och trivs med det allra mesta i mitt liv. Dessa kvällar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar