onsdag 23 oktober 2013


Nu har jag motstått julens onyttiga i flera veckor men idag kunde jag inte längre, en julmust och en påse skumtomtar fick hoppa ner i kundkorgen. 
Jag har precis kommit hem från kvällens pw/löprunda, det är andra gången jag springer på asfalt utan att vilja hugga av mig smalbenen när jag kommit hem. Det känns underbart att äntligen vara igång på riktigt och att jag nu orkar med löpning som faktiskt sliter rätt hårt på kroppen. Att jag kommit till det stadiet då jag inte bara ser träning som ett måste utan även som något viktigt för humöret och mitt välmående är absolut ett plus och visst finns det dagar då jag hellre sitter i soffan och äter en Ben & Jerry's men även det är viktigt ibland.
  
Nu Trinny & Susannah, lite skumtomtar & julmust  innan det är dags att puffa kudden & krypa ner under täcket. God natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar